poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ramy

Ramy, ramki, rameczki...

Poszukuje nietypowych kwadratowych.Ze wstępnych poszukiwań wynika, że-prostokątnych na rynku zatrzęsienie. Kwadratowe raczej na indywidualne zamówienie.

Poszukuje dwóch rozmiarów 13x13 (mogłabym w ostateczności zgodzić się na 15x15) i 50x50.
Zwykłe czarne z SZYBKĄ niezadrogie, bo dużo potrzebuje.

Ewentualnie w grę wchodzi jakiś lokalny (jak dla mnie) rzemieślnik. Jakby ktoś miał wypróbowanego.


Mile widziane jakieś podpowiedzi.



4 komentarze:

  1. spory wybór jest w marketach budowlanych

    OdpowiedzUsuń
  2. No to muszę rzucić okiem.

    W IKEI miałam takie upatrzone w dobrej cenie, ale okazało się, że wycofują ten asortyment i jest tylko kilka sztuk w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tacy są więc ja oprawiam u swoich... ale widziałam w leroy merlin możliwość oprawiania więc można i tam się zorientować...

    OdpowiedzUsuń
  4. w liroyu długi czas realizacji ( w sumie mi się nie śpieszy) i drogo. Chyba nawet drożej niż u ramiarza.
    Ale dziękuję za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń