piątek, 20 listopada 2015

Święta?

O tak - zwłaszcza na sklepowych półkach.
Już od przeszło dwóch tygodni obmyślam strategię prezentów. Wypytuje, podpytuje. Nie lubię zostawiać tego na ostatnią chwilę bo na sam koniec nie jestem już zadowolona z  takich zakupów. Bo to miało być inne, ale musi być takie bo innego już nie było... itp

Jak już święta zbliżają się wielkimi krokami to czas na kartki. :) U was to już od dłuższego czasu się prezentują.

Ja będę stopniować.Bo nie mam dużo.
 Taaa dam
z choinką

Na szybko, bez konkretnego zastanawiania się. Chciałam po części wypróbować zeszłoroczne lidlowe zakupy. :)
Nie do końca moja ulubiona, ale znośna. Nie mogą być wszystkie moje ulubione, bo żadna by do was nie trafiła :D

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł ta choinka z pasków, fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w tym jest... mi też czasem trudno się z czymś rozstać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka - inna niż wszystkie :) Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia podczas losowania! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń