piątek, 2 października 2015

Tajemniczy Sal

Postanowiłam wziąć udział w tajemniczym salu u Iwusiowej. Dla mnie już nie był tajemniczy, bo przystąpiłam do niego w drugim miesiącu zabawy.
Nagrody są, ale jak dla mnie w ogóle nie znaczące, bo sama zabawa przednia.
Zakładka nr dwa to MUMINKI. Nie czytałam, ale na dobranockę czekałam z niecierpliwością. Jako pamiatkę z wakacji przywiozłam kiedyś blaszane pudełko z Muminkami. W swoich zasobach mam już Małą Mi. Więc stwierdziłam że może coś innego.

I.... Tadaaam.


W oryginale Włóczykij to Snusmumriken. Nawet nie wiem jak mam się zabrać, żeby to przeczytać. :P
Ojj zadowolona jestem.


10 komentarzy:

  1. Super Ci wyszedł Aniu :) Też nie wiem jak przeczytać Włóczykija w oryginale :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A wlasnie dzis mowilam mamie, ze pewnie niedlugo ktos wyxx Wloczykija w ramach zabawy zakladkowej:)
    Fajny wyszedl! A muminki koniecznie przeczytaj, bo w kazdym wieku sa dobre:) Ja w te wakacje sobie wszystkie przypomnialam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całej opowieści o Muminkach, to właśnie Włóczykija lubię najbardziej, a Twój wyszedł super, zupełnie jak "żywy" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka. A i Włóczykija także darzę sympatią. Zawsze taki opanowany i mądrze gadał. Przeciwieństwo Małej Mi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest, ja też nie czytałam tylko oglądałam, ale na pewno kiedyś sięgnę po książkę, bo to fajna bajka

    OdpowiedzUsuń
  6. O muminki... jak ja ich dawno nie widziałam :) Zakładka z włóczykijem wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten Włóczykij, u mnie posucha w krzyzykach więc na razie napawam się szybkim podglądaniem...

    OdpowiedzUsuń