niedziela, 25 stycznia 2015

Wróżki

Będę nadal was męczyć w temacie panienek. Tym razem zaeksperymentowałam z granatową kanwą. Eksperyment uznaje za nieudany. Nie widać konturów, bo zlewają sie z tłem, a cały urok w pannach w konturkach. Kolejny eksperyment to oszczędzana przeze mnie kanwa ze złotą nitką. No ale ileż można oszczędzać.:P Panna większa, bo gęstość inna. Jest na plus. Będą na niej następne.
Aha, każda Panna ma różdżkowy błysk z metalizowanej nitki, czego za bardzo nie widać. :)






9 komentarzy:

  1. Mnie sie na granacie najbardziej podoba:)
    No i nie napisalas co w koncu z tymi ramkami do nich? Tyle pomyslow Ci rzucilysmy, a Ty milczysz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo nic konkretnego nie wymyśliłam. Z kwadratowymi ramkami, nie na indywidualne zamówienie, ciężko. Budżet mam bardzo okrojony. Będą chyba prostokątne 9x13.

      Usuń
  2. bardzo fajne, ale rzeczywiście na tym granacie kontury są mało widoczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Na granacie spróbowałabym białego konturu-nóżki mam na myśli:D będą bardziej widoczne:)
    Ja zamawiałam tam różne inne rozmiary do małych hafcików:)
    http://www.stoklasa.pl/ramka-drewniana-9x9cm-x133391

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba wróżka na ciemnej kanwie, fajne połączenie czerwieni z granatowym :)

    OdpowiedzUsuń