czwartek, 21 sierpnia 2014

Urlopowo

Doczekałam i ja urlopu. Nie mam planów na dalsze wyjazdy, tylko okoliczne w celu odwiedzenia starych znajomych na których nie ma czasu w dni powszednie. Mam nadzieję że będzie również więcej czasu na robótki.
Zaopatrzyłam się tak jak zapowiadałam w dziurkacze w biedronce, jednak nie było takich wzorów na które czekałam z utęsknieniem. Cały zasób nie mieści mi się już w puszcze, muszę znaleźć inne miejsce przechowywania.


Ooooo, a może któraś z Was mi powie co jest za wzór na tym pomarańczowym/czerwonym dziurkaczu (górne zdjęcie, pierwszy od góry po lewej stronie) kotek? kwiatek?

Przy okazji porządków w dziurkaczach musiałam przełożyć tasiemki klejące.

Jeśli już jesteśmy w temacie techniczno-narzędziowych to dostałam w ramach nagrody pocieszeniowej w candy u Artemid same cuda.

(foty paskudne, bo światło do bani)

8 komentarzy:

  1. twoje dziurkaczyki super, dla nas jest to littles petshop-zwierzatko-corcia maluje mu te ogromniaste oczy i jest ekstra ale raczej zwierzatko:)
    duzy wybór dziurkaczy jest w czeladzi w biedronie przy trasie,wiesz? od m1 w czeladzi w strone piekar sl po lewej stronie- tamta biedronka to w ogole jakis kosmos-tam jest zawsze, wszystko, w takich ilosciach.... my jezdzimy do tej biedry jka w innych nie ma czegos w promocji-tam jest zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Jaworznie, też taka jest, muszę do niej zajrzeć, ale z tego co mi wiadomo to tylko 6 kombinacji wzorów było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku, że to kotek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolekcja, mi ten pomarańczowy wygląda na ząb z systemem nerwowym :P Takie spaczenie ;) Mój narzeczony twierdzi, że to pokemon - Mew :) A pewnie miał być kotek czy jakiś kwiatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dziecię powiedziało kotek,a odwrotnie to jabłuszko :D Ja zakupiłam ten komplecik z prawej. Szkoda,że nie ma zestawu samych narożnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też skłaniam się ku kotkowi z wielką głową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie to kotek... ja kupiłam narożnikowy z dziewczynką i z nutką w zestawie, a i komplet stempelków z sowami, a moje dziecie wyżuliło stempelki z autami więc mam też w domu całą flotę jeżdżącą....

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zaopatrzyłam się teraz w biedronie w dziurkacze, ten zestaw z brzegowym :)
    I cieszę się że się podobało małe co nieco :)

    OdpowiedzUsuń