sobota, 2 sierpnia 2014

Motylkowa wyminka

Wymianka motylowa dała wszystkim szerokie pole do popisu. Można było się kreatywnie wyżyć. Dostałam super karteczkę, bo odbiegającą od standardowego wyglądu karteczki. Bardzo mi się podoba.

Wysłana przeze mnie do Renii


A dostałam od Misiek 77



A tu jeszcze jedna karteczka- laurka, którą dostałam na urodzinki od mojej 3-letniej chrześnicy. Widać małą pomoc mamy :) Mama troche stopowała, bo "byś miała ciotka jedną wielką kolorową plamę" Zachowuje na pamiątkę.

5 komentarzy:

  1. Piękne wymiankowe karteczki, a ta od chrześnicy niezwykle kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna karteczka od chrześnicy, Twoja zresztą też, widać po kim mała odziedziczyła talent
    cieszę się, że moja w końcu do Ciebie dotarła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wymieniłyście się motylami.

    Dziecięce laurki zawsze są piękne i zawsze warto je zachować, nawet gdy są jedną wielką kolorową plamą.

    OdpowiedzUsuń