piątek, 29 sierpnia 2014

Jeszcze jeden miś

Obiecany miś. To drugie podejście do tego misia, ale tym razem wykorzystałam nici oryginalnie dodanych do schematu. Poprzedni Kubuś był bardziej żółty i chyba bardziej mi się podobał. Tutaj również zmieniłam kształt i wykonanie kwiatka trzymanego przez Kubusia. Ląduje na zaś w szufladzie.


Lifting przeszła również karteczka, którą już tu kiedyś pokazywałam. Ciągle jak na nią patrzyłam to coś mi nie pasowało, czegoś brakowało. Teraz jest już okej jutro zostanie przekazana we właściwe ręce.

6 komentarzy:

  1. Może kiedyś misia posadzisz na jakąś karteczkę, ale wiadomo- swoje musi odczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. super hafciki, skąd masz schematy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubuś był w którejś angielskiej gazetce, jako dodatek, serduszko dostałam od którejś z Was chyba od Aeljot

      Usuń
  3. Czy bardziej brązowy, czy żółty - Kubuś to Kubuś :-)

    OdpowiedzUsuń